Etiketter

tisdag 15 maj 2012

vem har sagt att livet ska vara roligt?

Är vid sisela's place. det var längesen. men nu är jag här. och vi har det mysigt, såklart. imorgon åker jag in och gör nationella provet sen drar jag hem igen, skulle ju åka hem till ödeshög imorgon men det blir ändringar, åker på torsdag istället. sur tjej, för jag vill hem!! men men jag kommer ju hem i vilket fall. kommer inte hinna göra så mycket dessa dagar, kommer inte hinna träffa gamla vänner o allt, trots att jag vill men det kommer bli tajjt eftersom mammsen jobbar vissa dagar och då blir jag hemma ensam och kommer ingenvart eftersom jag blir hundvakt. i så fall får ni komma till mig. mohaha.
ne men så att ni inte tror jag rå dissar er så vet ni anledningen nu. BARA 3 VECKOR KVAR I SKOLAN! en plåga.. jag vet. blabla, skolan är är bra, blabla... SO WHAT!?! fortfarande plågsamt.. jag får bara leva livet och se som skola som en självklarhet. och se de som en "WOHO bästa som finns" upplevelse... 
ne men ärligt talat, är skolan roligt? njaaaa... är lite osäker vid den fronten vah..
ne men ärligt talat, allt ska inte vara roligt i livet.. eller... vem har sagt att livet ska vara roligt?! 
men ENLIGT mig, så ska livet vara roligt tills man gifter sig... ööh.. HAHAHA jag skoja. . .
livet ska vara roligt hela livet, men då måste man ha den inställningen på att det ska vara roligt och vara beredd på att det inte kommer vara roligt alla gånger. haha hajjar ni?!!  inte jag... 
hejdå. 
älskar mitt liv!??..



Inga kommentarer:

Skicka en kommentar