Etiketter

fredag 18 maj 2012

FF på landet!

mamam åkte till jobbet imorse så har FF här hemma. bara att komma!;)
 ..solen har inte kommit fram ännu men jag är igång i alla fall. har gått en promenad med hundarna, gav lammet MÄKI lite välling. bortskäämd, den gav sig inte, bräkte hela tiden... tog en sväng med mopeden, utan hjälm, utan körkort..OOOOOOHPS... sen har jag klippt gräset!! asså, klippa gräset är det bästa som FINNS! så nu är det snyggt i trädgården. musiken på hög volym har varit igång hela morgonen. tur att jag är ensam ute på landet, jag sjöng-skrek när jag klippte gräset, HaHa kom på mig själv efter ett tag. fruktansvärt FALSKT. Jag har sprungit omkring i huset och dansat till musiken. hundarna bara stirrat. Älskar dom så sjukt, dom blir inte arga för att jag har högsta volym och skriker. nu tog jag en paus vid datorn. ska strax laga mat. drumdrum.... snitzel och pommfrites med Beanässås! gosh så gott,  får bara hoppas på att jag är bra på att laga sådan mat.
kram!


 

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar