Etiketter

tisdag 22 maj 2012

SluddrigtGodnattInlägg

varit med sisela hela dagen, det har varit en super bra dag. fönstershoppat och ätit en mcflurry. när vi kom hem så blev sola hemma hos sisela, klockan 5 på kvällen. paniksola kallar vi fört. snabbt och orättad inlägg kommer detta vara. beklagar om du ej förstår mina ord. aja tillbaka till ämnet. vilket ämne? whatever, det blev en tisdagsmys också, film och chips. mums var det allt. nu är jag hemma och ska sova gott och är taggad för NPmatte imorgon IGEN. jag kommer upptatera segt denna vecka, dels för att jag har inga pengar på mobilen så jag kan inte gå in på internet i mobilen- de gr att jag inte kan gör blogginlägg från mobilen. och sen så har jag massor att göra denna vecka. bajsplugg alltså. sorry för mitt omogna språk. men är ASTRÖTTT. fattar inte att jag inte går å lägger mig. ajah. godnatt.
kram'!


Inga kommentarer:

Skicka en kommentar