Etiketter

måndag 21 maj 2012

VärldensBästaPappa

MIN PAPPA fyller år idag. 59 år. och jag älskar honom. ni kanske tycker pappa är gammal och allt annat som inte alls är bra med en gammal pappa. Jag är tacksam för att min pappa är så gammal som han är. jag tycker inte ens att han är gammal. han har levt halva sitt liv och har halva kvar. jag är tacksam för att min pappa ite är som alla andra, jag är tacksam för att han är den han är. visst.. vid stunden kan han vara hur jobbig som helst. och alla har sina brister även föräldrar. men man ser efteråt att han bara bryr sig om mig och han vill de bästa med mig. han älskar mig. precis som jag är. JAG VAR HEMMA hos pappa när han fyllde år, han fick en kram av mig. haha, det var något i alla fall. och ett bra väder. när jag blir äldre och har jobb ska jag ge en födelsedagspresent till pappa som han aldrig kommer att glömma. för det är han värd. GRATTIS ÄLSKADE PAPPA. HURRA HURRA HURRA HURRAAAAA 
jag mår bra att se dig glad. det hugger tag i mitt hjärta varje gång jag tänker ett liv utan dig pappa. jag vet, att jag inte ska tänka så för du är här på jorden nu och kommer vara det många år till. men när den dagen kommer, är jag förstörd. du som bygger upp mig, vem annars ska bygga upp mig, vem annars ska krama de där gosiga kramarna. vem annars ska ge mig det därleendet. eller skrattet man mår som bäst? ne ucsh. jag skulle inte kunna leva utan dig. krossat hjärta .
älskar dig pappa och älskar när du skrattar!
från i fjol då vi var i norge och hälsade på bror, den var en absolut bland den bästa dagen i mitt liv.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar