Etiketter

fredag 11 maj 2012

Jag vill ut- sällskapet

dagens låt. 
jag vill ut- lilla sällskapet.
kankse inte den bästa låten
men så pass bra att den sättspå hjärnan(y

väntar på syrran.
blir att lägga sig tidigt,
eller?!?!
jag lägger mig alltid i sängen kl 9-10 på kvällen och somnar ändå vid 12-1 på natten. men men, jag plågas ju inte av det så det kan väl ändå vara rätt lugnt med det.
dock så plågas jag med att min mage är tom när jag lägger mig men orkar inte göra något åt det. jag har ju liksom borstat tänderna å allt, inte orkar man då GÅ ur sängen och ta nått å äta. de värsta är ju att jag gör ju inget åt det och klockan ett på natten så SKRIKER magen. då har jag ju blivit ännu mer hungrig och påväg att dö typ.. ne men har ni aldrig varit med om detta? händer mig varje dag.
ne nu ska jag diska klart.
kram

1 kommentar:

  1. det kanske är just därför du inte kan somna förrän 12-1, för att du är hungrig. Ät något så får du se. Har du aldrig tänkt på det???

    SvaraRadera