Etiketter

fredag 18 maj 2012

Världens skönaste säng

Jag har NJUTIT idag! Jag har lyssnat på musik, värmt mig i solen, ätit nutella mackor, gjort läxor, kollat på film. Nu ligger jag i min mors o fars säng. Världens bästa o skönaste säng. Ärligt talat, de kvittar hur gammal sängen är o ofräsch den är så är päronens säng ALLTID skönast att sova i. Nu är de ju så att mors o fars dubbelsäng är ny o fräsch, tjocka täcken och tjocka madrasser. Att sova i deras säng är kvalitetstid. Klart man passar på att sova här när dom inte är hemma! Speciellt med deras säng, har alltid varit så, alltid varit skönare än sin egen säng. Ajah, snart så får jag en egen dubbelsäng o dela den med någon. Eller snart å snart, lär ta ett tag innan jag får mannen i mitt liv. Tänker ju inte ha nån föränn jag blir 25, för när jag är 26 ska jag gifta mig! Fast... De här kan bara vara bullshit. Kanske gifter mig när ja fyller
18..? HAHA skulle inte ens komma på tanken. Ja ska leva singel i några år till.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar