Etiketter

måndag 21 maj 2012

Shake that ass- Eminem

åh vilken dag. vakna i Bomhult somnar här i Uppsala. igen. varit en så fruktansvärt varm dag idag. så varm att man var van vid det. hängde upp hängmattan, var dags för det- den hängmattan har varit med om mycket och kommer fortsätta med det. försökte sola men det gick inte, fick mig att tänka på NP matte imorgon och alla andra läxor denna vecka. så jag försökte plugga men gick inge vidare.  åkt tåg har jag också gjort, TRÅKIGASTE TÅG RESAN EVER!!! men men nu är jag hemma, snackat med Natalie och syrran. ska dra mig till sängs snart och läsa bok. bok? haha säger det samma, judith läsa bok? tahaha... är man tvungen så..
imorgon börjar jag 10:25, så lite sov morgon får jag. och efter NP matte har jag tänkt ta en dejt med Sisela. GUD VAD JAG ÄR SUGEN PÅ KEBABTALLRIK!!! Jag får vänta till på fredag, då jag är med pappa, i Ödeshög, på godaste pizzerian, la rosa. i alla fall så har dom världens godaste kebabtallrik. enligt mig.
nu babblar jag igen, om sånt som är onödigt att veta. men vadå?! MIN BLOGG! babbel = mindre följare
eller? jag borde sova. jag borde plugga. jag borde sova. sova låter mest lockande. Ajah... godnatt.
DAGENS LÅT---->


Inga kommentarer:

Skicka en kommentar