Etiketter

söndag 13 maj 2012

Erik Hassle- Stay

igår var jag i Stockholm och det var en kanonbra dag trots regnvädret. kunde inte lägga upp ett inlägg igår, sorry för det nu är jag i ödeshög, hemma i lilla Bomhult. älskar platsen. umgås med familjen. har varit i kyrkan och nu ska jag och resten av familjen ut och fixa fårnät. och jag kommer ta kort. jag är i den fasen nu att jag tar kort på allt och alla och redigerar bilderna sen. och såklart så blir ju alla ASBRA. tråkiga är ju att jag inte kan lägga upp alla. skulle ju bli ett foto album och de vill vi ju inte.. men alla kommer nog upp så småning om.
hoppas solen är framme i några timmar till så jag kan få fina bilder.
ÄLSKAR SOMMMAR.

åker hem inatt med pappsen i lastbilden. bästa som finns- sova i en lastbil. de slår alla sängar. just sayin'.
kommer komma till uppsala imorgon bitti ungefär när jag börjar skolan. det roliga är att jag kommer åka hem till ödeshög igen på onsdag. går skolan i 2 dagar. känns rätt okej och rätt onödigt... men jag måste gå dom skoldagarna för jag ska göra NP i engelska..
nu ska jag dra och umgås med bästa Pappa.
bjuder på en låt också! lyssna(y'
kram





Inga kommentarer:

Skicka en kommentar