Etiketter

måndag 14 maj 2012

kärleken är vårt enda mål

 kom hem nu kvart över 7. när jag slappnar av känner jag hur trött jag är. har bara sovit knappt 6 timmar inatt. fast det är lugnt, det är en kort skoldag idag. två lektioner.
 jag går imorgon, en hel skoldag och på onsdag gör jag NP eng provet sen åker jag hem till Ödeshög igen. det roliga är att pappa, lillebror åker upp hit till Uppsala på torsdag och kommer hem på söndag. vilket blir då att jag inte träffar dom, endast på onsdag och på måndagen när jag ska åka hem.
neee men jag vill hem, känner att jag inte vill sitta i en instängd källare i Uppsala och driva fram dagarna. jag sitter hellre i lilla fina Bomhult och njuter av friheten. och jag kommer hålla mamma sällskap när hon inte jobbar. och sen så kan jag säkert få hit gamla vänner och åka bada. har ju trots allt inte gjort mitt första dopp i år... hmm...

jag mår bra i Bomhult, jag har sagt det förut med det är planetens bästa plats. mitt hem.


Inga kommentarer:

Skicka en kommentar