Etiketter

tisdag 29 maj 2012

4 SKOLDAGAR KVAR..

åh de är så mycket kvar, jag ser inte att det Endast bara är 4 skoldagar kvar. jag mår dåligt för jag har så mycket att göra. det är så mycket att jag inte vet vart jag ska börja någonstans. idag gjorde jag sista NP provet. nu är det över. har bara resten kvar. får bara beta av allt, men det sjuka är att jag inte vet hur jag ska kunna göra det. DET ÄR SÅ MYCKET. men jag har EN LÖSNING. inte världens bästa, men enligt mig så är den väldigt passande just nu. avslöjar den imorgon.

jag träffade min fina vän en stund innan hon skulle iväg till sina kusiner. vad skulle jag göra utan henne. det är hon som får mig att stanna kvar här i Uppsala. tro det eller ej. Jag har vela i ett halvår nu att  åka hem, där päronen bor. men det är du Sisela som får mig att stanna, viljan att stanna. för vad skulle jag göra utan dig?

 nu ska jag plugga vidare.






Inga kommentarer:

Skicka en kommentar