Etiketter

onsdag 16 maj 2012

Snackillisnicksnack

Tjeäna Tjeäna!! Det är jag, Sisela, som skriver. Jag gör en liten "bloggrape", säger man så? Aja skit samma ni fattar. Men detta kommer inte vara något elakt. Man behöver inte alltid vara taskig när man gör en "bloggrape". Jag ville bara säga att Judith åker hem till Bomhult imorgon och jag tycker det är jätte tråkigt. Nu när det är lång helg liksom. Men aja hon vill hem så jag är glad om hon är glad, som man brukar säga..eller? hehe, aja en bra sak iaf är att hon ska sova hos mig idag. Det ska bli jätte roligt. Jag mena det är ju ingen skola imorgon så det är ju skönt. Men nu måste jag avrunda detta inlägg, vi ska gå till konsum och handla lite snackillisnicksnacks, om ni vet vad det är. Det är den nya godis sen kommit ut på marknaden, haha nerå.
Hej tjolahopp fort som galopp!
/Sisela
Gå in på min blogg!
Check my blog at--->www.siselalinnearosman.blogspot.se<---!! Puss <3
Bjuder på en liten söt bild. Senaste gången vi var i Ödeshög.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar