Etiketter

tisdag 29 maj 2012

jag är lika förvånad

Shit. har pluggat i fem timmar i sträck nu, det har aldrig hänt mig innan. snacka om att det var något nytt för mig. inte för det har gjort någon skillnad. pluggat i fem timmar och inte blivit klar med något. im dead.
ajah. jag är rätt så stolt att jag ens plugga så mycket eftersom ingen kan klaga på att jag INTE plugga. nu ska jag ta ett käk och se om jag orkar plugga mer annars gå jag å lägger mig.  sängen är världens bästa plats just nu.. vad skulle jag göra utan dig säng? det är du som får mig att vilja gå lägga mig på kvällarna. 


klicka på länken om du har spotify, eftersom låten inte finns på YouTube och jag är så tvungen att visa låten för dig, för den är bra.
så enkelt- lilla sällskapet
hela albumet är goodii




Inga kommentarer:

Skicka en kommentar