Etiketter

torsdag 31 maj 2012

Paus FTW

åh känner att jag är en jätte tråkig bloggare just nu. men inget händer, inget att berätta, allt har stannat. försöker skriva så lite som möjligt om skola men det är inte lätt. men denna vecka har det inte hänt ett PISS! oftast borde man vara sjukt taggad och allt bara för att det är sommmarlov snart men NAE.. lite osäkert där du. jag är helt OFF. i dont know why? frustread varför jag inte vet varför. jag mår inte dåligt, JAG MÅR BRA. så bra att man inte ska klaga. jag känner inget längre. inte nu. kanske om en vecka. när skolan över? eller vad vet jag...
men jag är bedövad.
jag borde ta en paus från bloggandet. till imorgon tänkte jag ju skriva. men VILKEN PAUS!! hah.. imorgon åker jag hem IGEN till bomhult. lycka! på lördag är det barn dop och på söndag är det söndagsskolavslutning. så det kommer vara fullt upp. så jag har nog paus från bloggandet. åtminstone till måndag. men joo.... det låter bra. HA DET BRA. syns på måndag! BLOGG PAUS im here!!!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar