Etiketter

onsdag 16 maj 2012

Jag Svär- Alina Devecerski

lyssna på denna fräääsa låt!

diskat, packat, plockat undan. jag har hunnit göra en del eftersom jag slutade tidigt idag också. mohaha
det känns bra, denna vecka har varit SÅ SEG, när jag borde ha pluggat, men jag har bestämt att jag ska inte plugga denna vecka, vilket är dumt eftersom jag har( se nedanför) nr 1-4 till nästa vecka och resten veckan efter det. 7-8 är saker jag ligger efter i. detta kommer gå bra. i'm strong!
1. NP matte
2. svenska läxa
3. eng, presentera sin bok.(måste läsa ut den)
4. franska prov.
5. etik uppsats
6. religionsprov, judendom.
--
7. rödeorm uppsats
8. omprov i en del i buddismen.

nu väntar jag på att sisela ska komma hem från skolan, ska vara med henne så mycket som möjligt idag eftersom jag inte kommer träffa henne förenn på tisdag gen. vet inte om jag klarar det...
men jag behöver komma booort från denna stad ett tag. WoopWoop!



Inga kommentarer:

Skicka en kommentar