Etiketter

torsdag 10 maj 2012

If Happy After Did Exist

sitter här hemma med min vackra morgonfrisyr.blir ingen skola för min del idag. det är friluftdag och det där ska inte jag vara. även om jag hade varit där idag så skulle jag ändå inte göra något. när jag har bestämt mig för något, då kan inte någon ändras på det. asperger? nej.. skärpning!
ska sola solarium strax, ska bli lite mer brun. eftersom solen inte kan vara snäll och bli extrem varm! så blir det solarium, mycket enkelt och easy. brun efter 20min! check!
jag ska också göra färdig läxor som jag ligger efter i så jag slipper sommarskola. NEVVER att jag ska gå där. ja men då är det bäst att jag gör något åt det, PLUGGA!!
haha jag har kommit på en sak, man kan tro att jag är lite skitsofren.. (stavning?**) en liten judith skitzoo. hih. Hämskt ju!
ne ska sluta bluddra..
kram, ha en bra TORSDAG!
LET'S GO


1 kommentar:

  1. Tänkte precis samma sak, har du asperger eller?!!?!?!? hahaha xD

    SvaraRadera