Etiketter

onsdag 30 maj 2012

O This God -10,000 reasons

varit en bra dag trots allt. pluggat hela förmiddagen, det känns som jag inte kommer någon vart men det gör jag! eftermiddagen åkte jag in till stan och träffade syrran och Sisela och kollade lite kläder. ATT DET SKA VARA SVÅRT ATT HITTA DET MAN VILL HITTA. jag behöver en bikini och en sommarklänning. hittar allt förutom det. eller de kanske var överdrivet men jag hittade ett par kortbyxor som jag vill ha. alla klänningar som man såg var FINA så länge dom inte satt på mig. åt på JALLA efter det, så värt det. vi hade det roligt och skrattade mycket, snacka om att det  behövdes, har varit för seriös de senaste veckorna.. när jag kom hem köpte jag och Sisela en marabou och en film för 19 kronor. tänkte att det passar som avslut på denna dag. nu är ja hemma och skrivit klart en uppsats. känner mig lite friare. nu kan jag lägga mig i min säng och vara nöjd för dagen. förlåt för ett rörigt inlägg. så onödig information som du egentligen inte bör veta men sån är jag.

HAR FASTNAT FÖR DENNA LÅT. VÄLDIGT  BRA. LYSSNA!!!


Inga kommentarer:

Skicka en kommentar