Etiketter

tisdag 8 maj 2012

som en helt ny fräsch tjej

jag berättade tidigare att jag har färgat håret. idag åkte jag in och köpte en till hårfärg och nu är jag ÄNTLIGEN nöjd med mitt hår, eller jag kanske inte ska säga äntligen, hårfärgen är jag helt nöjd med, klippningen kanske inte är det finaste men de får jag leva med. hehe. 
jag har lagat mat, pannkakor. stolt, för jag tog inte sönder en ända pannkaka. min dolda talang: Hög musik och laga mat samtidigt, asgott. jag har lyckats med varje lunch jag har gjort. hihi.

har tagit hål i örat idag med, tog typ... 5 min? tog själv, så värt att ta själv när man vet att man är säker på vad man gör. Palla slösa 100 kronor för ett hål man kan göra själv. visst det kan bli fel, men värt risken. om man inte blir förlamad i halva ansiktet.. men denna gång ska jag inte ta ut örenget. för det har jag en förmåga att göra. 

sedan drog vi hem till bror och firade han dotter, åtta år. det var mysigt. och självklart så kommer man hem rullande. så mycket mat man får varenda gång. för det är så gott, och så blir man tvingad. haha nejdå.
fast jag gjorde självklart dubbelsats:') och extra mycket vaniljsocker.



nyfärgad och nöjd tjej!

tagit hål. igen. nöjd.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar