Etiketter

tisdag 1 maj 2012

valborg uppsala

Men Gud vad gör jag!?!? sitter här och tror att jag är fri. haha vilket skämt. ne.. det var inte ett skämt?
jag borde sitta med plugget, HAHA orka... sitter här och inte gör något. det är jag såå bra på att göra.
shit, vilket tråkigt liv jag har. jag har inte ens berättat för er vad jag gjorde på valborg. haha inget att berätta om, jag och sisela var i stan i uppsala hela dagen och kom hem typ halv ett. uppsala är sveriges största fyllestad när det gäller vid valborg. fullsmackat med människor hela dagen igår. man såg redan klockan ett på dagen att folk gick omkring packade. snacka om inget liv. aja. grillade lite men sisela och människor. det var nice.

Hatar min mobil, Iphone äger men min Iphone äger inte. Det känns lite som den retas med mig med flit. Den har aldrig täckning och den dampar totalt och blir svart ibland. Men det är väl det man får leva med men jag har blivit så lätt irriterad och .. åh vad heter det...  hatar att jag glömmer bort ett ord. gaaa! tappar modet,,, neeej!?!?

Jag kan förklara hur det är. Det kanske bara laddar lite på mobilen när man ska gå in på en sida på internet. Det laddar i 10 sekunder och då kan jag skrika att jag hatar min telefon, bara för att det inte gick fortare än 10 sek... Och jag pratar med min Iphone som om den hade känslor... tur att den inte har det så jag kan tala om hur mkt jag hatar den och den inte reagerar på det.

Menmen, inte blir den bättre för det. Alltså du ska höra mig... Jag sa ju förut att jag pratade med Kevin i telefon.. då blev jag riktigt irriterad, sjukt irriterad över att mobilen dampa för att jag inte hade ngn teckning, sen så klagade Kevin att han inte hörde mig ordentligt.. Då blev jag arg och pratade som om jag var sur på någon. inte bra! Aja, ni som känner mig får leva med detta. Jag älskar min mobil ändå, det märker man när  jag tappar mobilen, jag blir ju skit rädd och tackar mitt liv att den överlevde. För de sägs ju att en iphone ska gå sönder i tusen bitar om man tappar den typ första gången, jag har tappat den 100 ggr och den har överlevt! Ne men nu överdrev jag. inte tackar jag mitt liv för att min mobil fungerar. och inte älskar jag min mobil för den delen heller... haha älska och tacka sitt liv för en mobil.. pfff värdelöst, tacka gud för sitt liv och älska gud ska man göra.  just saying!

man kan ju låtsas att du är här...

så bajssant

.


Inga kommentarer:

Skicka en kommentar