Etiketter

onsdag 30 maj 2012

3 SKOLDAGAR KVAR

nyducshad, utvilad, ASHUNGRIG men för lat att göra frukost. redo för plugg? absolut! men vart ska jag börja..
LÖSNINGEN som jag snacka om igår skulle jag tala om idag, jag "sjukanmäler" mig. för kunna bli klar med allt i skolan. å jag vet att det kommer hjälpa. tyck vad ni vill, men det var ett bra läge nu. och jag har en bra anledning. och skippa skolan säger man ju alltid ja till. visst? fattar ni?!?! det är 3 SKOLDAGAR KVAR. det närmat sitt slut och jag har det här kvar att göra:
-MatteProv
-MatteOmprov
-JudendomsProv
-BuddismOmprov
-Etik uppsats
-EngMuntligPresentation

Så jag har en del att göra och allt är ju självklart till samma dag, det är ju trots allt bara 3 skoldagar kvar.. jag vägrar gå SOMMAR SKOLA!!!
Men jag kommer klara detta!
puss


Inga kommentarer:

Skicka en kommentar