Etiketter

söndag 6 maj 2012

Dom står inte ut

Jag bara älskar bilden här nedan, synd att det inte var jag på bild... Ne men guv va själviskt och egoistiskt.. 
Ne men Syrran är till vänster och Natalie till höger. Natalie praktiserar i Uppsala i fem veckor och då bor hon med oss. och nu har hon brutit sin tå. HAHA. Ne men jag kan förstå att det är hemskt, sååå... nu kan hon ju inte praktisera. stackare.. 
och jag tror inte dessa två tjejer står ut med mig längre. denna helgen har jag varit så hög de bara kan gå. Ni ska se mig. Charlotta och Natalie står inte ut, då gör inte ni de heller.
jag är bara allmänt glad att det är helg och bara 17 SKOLDAGAR kvar! och jag längtar till på lördag, Jesus manifestationen. !!!!taggad taggad!!!! 
och denna låten lyssnar jag på nu på radion NRJ! haha har man ingen spotify blir det NRJ-radio! 

 

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar