Etiketter

fredag 11 maj 2012

Had a really good game but you missed your last shot

Vädret har varit helt sjukt idag. först regn, sen sol, regn, sol, regn, sol. gud kan inte riktigt bestämma sig...
träffade Sisela i stan med vänner, jag kpte nya skor. SÅ SKÖNT! ni som känner mig vet att jag har en förmåga att ta sönder alla skor jag äger. men nu blev det converse, jag har även en förmåga att köpa försmå skor. VÄGRAR ha stora fötter. borde jag acceptera att jag har stora fötter... nej! nu fick ni reda på det också. SE JUDITH HAR STORA FÖTTER... jaja... måste ha vettiga skor tills imorgon, vilken kommer göra att jag kmr få kramp i fötterna. skitsammmma!
nu sitter jag hemma en fredag kväll, det känns skönt. förbereder mig inför imorgon. ska blir en bra helg detta.
kommer träffa massa fina vänner från Ödeshög, det kommer bli roligt.

btw, har ingen godis eller något ikväll, så kommer lida lite. och tycka synd om mig själv och leka emo.. nämen ojh. sluta nu judith. skitzo* varning!!


Inga kommentarer:

Skicka en kommentar