Etiketter

måndag 9 maj 2011

your love

flugor gör mig så irreterad. dom kan aldrig ge sig. men jag gillar det. det betyder att sommarn är påvääg. man ska inte klaga på värmen när den väl har kommit. det är så själviskt o otacksam. i för sig. nu e det en sol men varför ska man ta så stor sak av vad som är jobbigt för sin kropp. ta oh hämta en fläkt o drick ett glas coca cola! sitter inte fel.

jag har ont i min hanled. och sånt är okej att klaga över. jag kan inte göra armhävningar!? nerå. det har jag aldrig kunnat.... i allla fall. det göt ont. ingen aningmvad ja har gjort.. spricka kankse. eller ??

sprang oreintering, det var kul. sånt är kul. för jag kan det :D

nu är jag hemma o segar ut totalt. när man inte har några läxpr känner man sig så.. nu tappa jag ordet-,-... sååå... rastlöös! eller ? man har inget att göra. helt plötsligt får ja massa tid att göra annat. men gör inget. men de säger ja inte att ja begär mer läxor. noway! 

 jag längtar efter sena sommarkvällar med eldbrasa och sjö bredvid, men ngn. och bara sitta o prata, slår myggor och ha en filt runt om. det vore något. fy vad jag längtar till sånt! <3 o jag ska göra denna sommar tillen av de bästa någonsin. allvarligt. nu jan jag ju åka fyrhjuling och hämta dig! :D

nu ska jag bjuda dig på en bild och sen så ska ja hitta på ngt :)


Inga kommentarer:

Skicka en kommentar