Etiketter

lördag 14 maj 2011

trött lördag men taggad!

föörhoppningsvis blir det att åka och bada i lora! måste få med fler folk är bara min bror min. men äta måste jag göra först. ikväll blir det ungdomskväll i kyrkan kl 6. fett kul!
jag är så glad nu, hela jag kan bara le som ett fån. hela denna vecka kommer att bli SÅHÄR kul. om jag åker och badar idag och ungdomskväll. imorn kyrkan och chilla. måndag skola...utlänningarna kommer, och ävn se mina fina vänner och gå barfota. tisdag- SOVA hos Hjärtat(Amanda). onsdag- STOCKHOLM med klassen!. torsdag- sover ÖVERhos amanda igen och är lediga från skolan! fredag- alltid en skön fredag att hitta på något mys hyss:). lördag- STOCKHOLM! med familjen och kyrkan. jesus menafestationen*  söndag- trött med taggad för kyrkan. måndagen skoooola,oc inte många dagar kvar till skolavslutningen! <3

ha det så bra!
hejsvelj!


Inga kommentarer:

Skicka en kommentar