Etiketter

lördag 7 maj 2011

I Think

haft en mys kväll för mig själv. ätit ostbågar och choklad och kollat på en film i min soffa i mitt rum. även med täcke och kudde. det är inte ofta man har en mys kväll för sig själv. men det var skönt. men kommer vara ännu skönare att lägga sig i sängen och sova. sova länge imorgon. ännu en till dag som jag kommer vara ensam hemma, men of course med min bror Aron. han dras jag med...

imorn blir det vell inget speciellt, bara ha koll på alla djur vi har här hemma och även ungdomskvällen i kyrkan, om vi kommer ner.

skööönt. fått tillbaka min mobil. HEL. och mamma har köpt hedset och hörlurar och även en USB kabel som jag kan änvända till laddare. härligt. kan jag börja lyssna på musik i bussen. det har jag inte gjort på åratal. aja. parentes...

god natt alla. jag tänker sova gott. och du med hoppas jag :)



Inga kommentarer:

Skicka en kommentar