Etiketter

måndag 2 maj 2011

trodde du jah

kom till skolan och fick reda på en sak från Amanda som jag inte ville få reda på egentligen, och just nu märker jag av det princip hela tiden. tack fina Amanda-.-

dagen har varit jätte bra, en vanlig vardag. men man hoppas ju alltid på något mer. i alla fall jag. jag gillar när saker händer oväntat. slipper man ju tänka en miljoners timmar hur/vad man ska göra...eller?

fick ett skratt utbrott idag, och jag kunde inte sluta skratta. det var skönt. det var längesen jag skratta så. speciellt med sin gamla vän. och maten i skolan var chili con carne, mums var det :D medan alla andra tyckte tvärtom. men vadå, jag är ju tvärtom. (Y)

när jag kom hem såg jag en grävling, askoolt! 
och när jag var vi huset såg jag en räv springa från hönshuset, askoolt!
jag skulle gå ut och ge vatten till kaninerna och hönsen så är alla höns döda i hönshuset, hemskt. jätte vidrigt. och den vta kaninen var borta. räven hade tagigt hälften av hnsen. aron kom och hjälpte mig och ta ut alla höns, en hade inget huvud och man såg rakt in i halsen. äckligt! men en höna överlevde, jag tycker synd om den. helt ensam... och kaninenhade bara smitit, så vi fånga in den.  

har kollat på filmen dou date, den var as skön. gillar komedi. 
har prov imorn, kan inget, får skylla mig själv. 
en bild kommer. alltså, jag börjar blir dålig att ta kort på mig själv, har nog inte riktigt vant mig än i mitt korta hår.



Inga kommentarer:

Skicka en kommentar