Etiketter

tisdag 3 maj 2011

snö, hagel, regn och sol på samma dag...

skumt väder vi har, snö regn hagel och sol. svårt och veta vad man ska ha på sig för att inte frysa, eller inte bli för varm. men det jag mest längtar efter är åska. det påminner mig så mycket efter sommaren.. det är mysigt.

det var en bra dag idag med. det går mot toppen.

smsa med amanda. hon är Go ibland... eller vänta?? alltid!

  • Jag: krukväxt
  • Amanda: haha xD va fick du den ifrån:o ^^ <3
  • jag: från min kloka hjärna :D jag ville skriva till dig men visste inte vad (a)
  • Amanda: haha va gullig du är (a) kaktus då :D <3
  • Jag: haha (a) xD är taggig ;o
  • Amanda: joo men den är ju alltid grön(a) ;D <3
  • Jag: haha så smart du är asså ;D <3
  • Amanda: hah visst är jag(a)<3
  • Jag: fast det har du alltid vart:$<3
  • Amanda: fast: joo.. men de går inte göra nått åt:$
  • Jag: ne och det kan du vara sjukt stolt över:D<3
  • Amanda: haha xD du är oxå smart :D fast på ett annat sätt :$
  • Jag: ja det kankse jag är (a) är ju bra det:D tänk om alla var lika smarta på samma område,-.- inte unik nånstans xD
  • Amanda: nee usch usch :O tur att det finns blondiner då ;D <3
  • Jag: haha, där satte du det xD
  • Amanda: hihi tänkt på det länge xd <3
  • Jag: du är för GO!<3



Inga kommentarer:

Skicka en kommentar