Etiketter

måndag 23 maj 2011

till er alla från oss alla en riktig.. god jul?

åh nu har jag läst ut ena boken. den var bra. eller jag var sjukt besviken att hon gjorde slut med sin kille, hallå allt var ju bra.men inte tydligen.. men det var skönt med ett annat slut än "leva lyckliga i alla sina dar..typ?" allt kan inte sluta lyckligt. men självklart blir man en aning besviken. jag tyckte killen var hur underbar som helst, o hon själv var så otacksam över sig själv hela tiden. men aja, det var vell en book??

nu ska jag bara läsa en till och skriva recensioner på dom.
även ska jag öva till so:prov till imorgon, jag pallar inte-.-
sen vill jag bara bort. typ sovA?


jag har blivit jätte lat, jag orkar inte göra något. inte ens ta kort. eller vänta...? det är måndag vah!? inte undra på...

tänkt att sola med Frida i veckan och även klippa gräset. mycket trevligt.

imorgon ska jag orientera imorgon, och visa mina kunskaper på det. jag måste ju hålla mitt MVG. och jag måste, allvarligt, satsa allt på detta, som jag inte kommer göra i alla fall-.- ... skräp dig judith!

jag har bakat kladdkaka och även riktigt mat. gott. men det var för två timmar sen, ska nog äta en gång till nu. du vet ju, funderar på att bli fet. eller banta? nej, det kommer inte gå. darför blir det att bli fet, vet du varför? allt handlar om mat för mig. om jag är hungrig, äter jag eller klagar att jag inte får något. när jag är sugen på något, då äter jag något, om jag inte har ngt att äta. klagar jag att jag inte har nått att göra. när jag har tråkigt. äter jag. när jag är trött. äter jag. när jag tänker. äter jag först. när jag har roligt, vill jag ju ha ngt gott. då äter jag. men det är ju självklart helst socker rätter. frukt och grönsaker går an, men det mättar inte och det gör att jag vill ha mer mat. eller vänta nu... kallas detta inte socker beroeende, helt seriöst??  jag har så stora problem -.-


det är jag som är Judith Andersson. 






Inga kommentarer:

Skicka en kommentar