Etiketter

söndag 29 maj 2011

08.44

har inte sovit hela natten lång utan jag har vaknat ett antal, och sånt gillar inte jag ...
först blir jag väckt av Robin kl 01.00. *pust* sen så var dom vakna en stund. sen så somna jag och vakna flera gånger av att jag hade ont  örat, eller jag vakna av att jag inte kunde sova när jag vände på mig. MIN dröm var sådär till bra till dåligt.. det konstga var att jag drömde om flera ämnen. en gång var jag hos Elin... andra gången var jag i skolan med vissa personer(tar jag inte upp här) tredje gången var jag i klassrummet och skrev uppsats och härjade samtidigt. fjärde gången var jag vid ett hus och vi väntade på Fridas kille. Hehe...
Lustigt.

nu vakna jag såhär tidigt ungefär, ovanligt. på en söndag alltså.. och Toaletten är lagad nu. yay!
nu ska jag äta för jag tror min mage kurrar när som...
kram!
minne- fnt hår jag har- hahah 
NI anar inte hur jag känner mig nu, det gå inte beskriva med ord
för att ni skulle inte förstå. en en viss person kan göra så mycket.
jag ler och jag är glad!


Inga kommentarer:

Skicka en kommentar