Etiketter

måndag 16 maj 2011

förväntansfull

ligger i sängen och länktar alldeless för mycket tills imorgon. packat en full proppad väska, har med mig mer än vad jag behöver. kommer väskan att hålla, den ja nyss lagade. ligger i sängen och funderar på att lägga mig o sova så att det går lite fortare. det är nämligen så att jag tänker åka hem till amanda och sova där till på torsdag. något jag gillar väldigt mycket. skönt att komma bort från hemmet. inte så att det är jobbigt att vara henna och så. men om man varit hemma varje dag i flera månader, blir man lite less på det. måste läsa två böcker till nästa vecka. får läsa gärnet nu alltså!

men alla ni som tror på rykten eller tycker illa om m'g. ni får faktist tro vad ni vill. jag bryr mig inte. jag vet vad jag själv har gjort och ja vet vad jag ångrat.

godnatt på er alla.. 


Inga kommentarer:

Skicka en kommentar