Etiketter

måndag 23 maj 2011

tid över

klockan är 06:59.
alltså tid över. jag ska gå till bussen halv. jag brukar inte ha såhär mycket tid kvar, brukar skynda mej som ett spjut. men tydligen inte idag, jag till och la mej senare än vad jag bruka. jag fastnade i en bok. inte bokstavligt då men,.. först tyckte jag att boken var konstig men när man  väl kom in i den(som det brukar va) vart det bättre. boken handlar om en helt vanlig tjej, alltså lagom. och hennes liv. vilket passade så bra med mig på något sätt. det är nog inte så bra att jag läser den, får upp väldigt många minnen som jag försökt gräva ner och försöka låtsats som att de "minnen" inte finns. så ibland ler jag när jag läser boken, bara för att det tillbaka blickar i mitt liv. 
sitter i sängen och väntar på att jag ska gå. ja har inte sminkat mej idag, stolt. det är faktiskt skönare utan. idag är jag rosa. mycket gulligt och ovanligt. 

jag inte kunnat sova ordentligt inatt pga FLUGOR som har satt sig på mitt ansikte. fy vad störande det har vart. dom ska dö idag! inget snack om det. tänk att en fluga kan störa en människas sömn. coolt. 

klockan är 07:09
borde sluta för att jag brukar inte nörda dator på morgonen, det är fel. 

bild?
borsta tänderna och föna håret ska jag göra nu. PUSS hej<3

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar