Etiketter

söndag 1 maj 2011

allt om ingenting

målat naglarna turkosa. gillar den färgen. men vill även ha röda, blåa, lila, svart naglack, det skulle vara mitt liv fr sekunden.  aja skit samma.

sitter i sängen. skulle kunna va i min säng tills imorgon.  vilket jag inte kan. för jag måste duscha, äta, borsta tänderna, tvätta ansiktet. byta om, lite läxor borde oxå göras.  men skulle inte gra något om man strunta i allt. bara denna gång. eller??  
ne men jag har tänkt att ladda ner någon bra film. min smak är ju alltså tecknat, vet ju alla. men denna gång kankse det blir något annat, få se. jag tänker ta det jättejättejätte luugnt ikväll, för jag orkar inget annat. dagen var ju inte mer än ok. jag ska inte klaga. och inte heller skriva hur jag känner egentligen. men livet är inte enkelt helt enkelt och idag var en jobbig dag, det var bara det!

så fort jag får pengar tänker jag köpa lite smink från www.eyeslipsface.se billigt och bra. rekomenderas ;P 
jag kommer framför allt köpa OSTBÅGAR!!!! fy vad jag saknar den goda smaken. jag sakanr överhuvudtaget snakes. jag tänker köpa hårfärg, dags att färga det blont igen. 

nästa vecka någon gång kommer en t-shirt som jag har beställt, längtar. 

skola... har massa engelska glosor till någondag nästa vecka, NP i eng(muntligt!!), fysik prov, uppsats om japankatastrofen. andra massa läxor.  jag orkar inte, jag är så lat... men jag måste forsätta till slutet, inte alls mycket kvar varför skulle jag bli så lat sista året av grundskolan, det är ju bara så onödigt av mig. en månad kvar och jag skiter i allt. inte OKEJ av migg. ändring!!  

nu ska jag sluta slösa bbort er tid att läsa detta omeningslösa inlägg. 
tack och adjö

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar