Etiketter

fredag 6 maj 2011

BliMin


Snälla bli min igen
nej, låt det va som i en film 
snälla bli min igen 
låt mig va kvar 
ja, låt det va 
bli min. igen.
bli du och jag. som vi hade tänkt från början. 
uppfyll dina drömmar om mig.
låt alla drömmar bli verkliga.
låt mig vara i din dröm 
låt mig bli din.
som vi hade tänkt från början.
jag såg dig längre bort.
jag vände bort blicken för stunden.
 och du försvann.
jag leta som en dåre för att hitta dig igen. 
jag kom ihåg sekunderna innan jag vände bort blicken från dig.
du kolla på mig och sa att jag var underbar. 
du sa att du ville vara fri med mig. 
och att du skulle göra vad som helst för att få det.
kommer jag få kunna se dig igen.
kom fram och visa dig.
jag vet att du hör mig.
jag vet att du ser mig.
du vet, jag tänker inte släppa allt nu.
visa dig bara, så jag kan säga dig.
du gjorde allting bättre.
även när du stod en bit ifrån.
funderar på att göra det som behövs..

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar