Etiketter

söndag 29 maj 2011

En Eftermiddag

hemma från kyrkan, det var jätte kul. som vanligt! :)
jag har städat mitt tum och jag är väldigt stolt över mig själv.
det jag har kvar är läxan, den måste göras... men har inte alls någon stor lust att göra den. -.-
nu sitter jag i min säng och bara njuter över allt som är bra just nu. det är hääärligt alltså!
FETT GLAD ÄR JAG!
haha- vet inte vad jag ska skriva.  men gött att skolan är slut snart. dom sista veckorna innan sommarlov ska äga fett!



klaga inte på min spegel nu, ja har städat nu och den är ren och fräääsh nu :D

3 kommentarer:

  1. TAGGAAA NEEERR MEEEEDD SNYYGGHEEETTEEEEEENNNN!!!!!!!
    jag menar det, jag bli avundsjuk :(

    SvaraRadera
  2. snygga syster!!


    - skaru inte pluta med läpparna lite mer? ;p

    SvaraRadera
  3. HAAHA, men jag vet ju inte hur jag ska göra , som får mig att bli mindre snygg xd!!!
    vd gla attt jag gör denna pose och inte T-leendet ;)

    SvaraRadera