Etiketter

lördag 7 maj 2011

Vad ger du han som gav dig allt?

ensam hemma med Aron. vi släpar oss fram dagen. som enligt mig är väldigt skönt, efter jag har skrivit detta korta inlägg så ska vi ut till djuren och ge dom mat. och ikväll är det ungdomskväll i kyrkan klockan 18:00. det gillar jag. mycket. ne nu vill jag ut i solen, och bli brun. men jag pallar inte. och så har jag nördat min mobil idag en del. får man vell göra de första dagarna man får tillbaka sin mobil? eller?  lyssnar på Veronica Maggio. hon är bra. nu måste jag sluta, innan bror blir arg. see ya!




2 kommentarer:

  1. hur kommer det sig att du alltid blir av med din mobil? ;) haha

    SvaraRadera
  2. jag har inte blivit av med mobilen :O !!!:S den har bara varit inne på lagning och så har jag haft sonyericsson mobilen :P

    SvaraRadera