Etiketter

onsdag 11 maj 2011

MeLike :)

väldigt bra dag idag. sjukt bra! behöver jag uttrycka mej mer. eller?
min dag var underbart bra. det är vell bara för att solen skiner så hett att mitt humör blir bättre. gilla. 
på morgonen var det matte i NP. det gick inte bra! hann inte alla tal, och hälften av talen var jätte svåra. efter det var det franska/engelska för min del. det gick. hade något att göra och jag roade med min musik.lunch, god fisk var det. ovanligt. och majsKRIG. inte ovanligt. men ovanligt att vi fick torka(amanda) bordet efter sig. det varamanda som starta... lunch rast...prima. engelska, chill. kertin var inte på lektionen, hade annat för sig... så det var chill, slutet av lektionen fick vi reda på att Biologin var INSTÄLLD. happyface. så jag amanda och frida spelade volleyboll med åttorna. najjs! sen så stekte vi på ica och köpte en dricka och satt i gräset och myste. vi hade plannerat att åka till lora sjön och bada... och så får jag ett sms. det var tydligen fler som skulle dit och ville träffa mig/oss. vart jag ännu mer glad. ledde som ett fån. hehe. aron och jag bara stressade nä vi kom hem. ut med hundarna, mat till djuren, fixa mackor -.-... gåå 5 km O.o

men i alla fall... 

Lyckad dag, MeLike<3 
betty, amanda, frida ni gjorde en mycket bra dag, puss gillar er :* 
aron, johannes, micke ni dög allt bra ändå ;D
david och pontus, yeaah, tack att ni vänta på mig(aa <3

Bildder från badet dåh :D




























hemresa, men lyckad :d<3

3 kommentarer:

  1. Heeeyy!! Nu är det så här att jag har veckans blogg på min blogg och jag tkr du ska vara med ;)http://lindahmikaelsson.blogg.se/2011/may/utkast-maj-9-2011.html#comment

    SvaraRadera
  2. hmm... va de inte du som skulle torkat:o xd

    SvaraRadera
  3. NEJ ;O hon börja, hon/DU ;) får dkylla sig själv(A) hihi

    SvaraRadera