Etiketter

söndag 1 maj 2011

Mitt val.

hör fåglarna sjunga, solen skiner och jag är glad. vad gud är underbar!

igår var det städdag i kyrkan, jag städa inteså mycket men lite gjjorde jag. kl 18.00 var det ungdomskväll. det var jätte kul. vi spelade cub bla. sen så fikade vi, men den sista halvtimmen var bäst av allt. vi hade lovsång och Daniel berättade lite om sitt liv. vilket var väldigt bra. det var något jag hade längtat efter, lovsång med ungdomar. sen så fick vi skjuts av hanna, pinjonären till hästholmen. även daniel, emelie, elin, aron och bella var med. haha jätte kul. snacka om att dom var trötta, även jag-.- :D
kvällen var GREAT!

nu ska jag till kyrkan! men jag ska allt äta först! puss hej:)
jag ska ta  nya foton, men har inte"hunnit" :P


Inga kommentarer:

Skicka en kommentar