Etiketter

onsdag 8 juni 2011

Vilken dag

vilken dag! en fin dag har det varit. först var det so, den dög. sen så var det vår show- vissa har utmärkta röster -faktist. sen så var det franska och då kollade vi på en film. inte fel på det. därefter var det lunch men vi käka ostbågar istället. engelska- film med ostbågar! håltimma och sen biologi. frida ooch jag skolkade från biologin och frida sola solarium istället. hehe, vadå? betygen är satta! ;)
jag har också fått reda på att jag fick VG i svenskkan. glad.
efter skolan hängde jag med frida till mjölby, snacka vilket krångel med busskortet. inge kul, jag gillar inte att åka buss dels för att det händer just sånna saker- krångel med busskortet så alla stirrar på en...
vi hade det jätte mysigt, tack finast. någon tog frida 400 kronor... sjukt- finns ju folk till allt.. men det vart en tröst på kebab house, MUMS säger jag bara! sen så var jag hos familjen andersson, jim o ulle. trevligt att träffa dom. riktigt kul :)

nu sitter jag här o är lite småsur. fick inte köpa EN LINS för mamma... hon totalt vägrar. måste komma på hur jag ska göra det.  måste ju se bra ut på muck!

hej då- lyssnar på bandet "the red jumpsuit apparatus" - dom är bra:D

hej då!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar