Etiketter

måndag 6 juni 2011

bort

vart jag än är
påminns jag om dej
vart jag än är 
påminns jag om allt som var underbart.
jag vet inte idag om jag ska ta det som bra. 
jag har inte ens sagt "hej" till dej sen det hände.
ska jag ta sånt som något bra?
jag kunde ta upp alla minnen som får mig att tänka mer.
men om jag ska glömma så är det inte värt att ta upp något.
glömma är inte lätt.
hatar dej det gör jag inte
absolut inte.
jag vet inte vad jag känner mig mot dej. 
jag vill nog inte få fram något om dej.
det skulle blir för rörigt.
när jag håller på att glömma dej.
skulle det vara bra att glömma en person?
kankse glömma bort det som hände med oss skulle vara bra..
vart jag än är 
påminns jag om dej.
all våra minnen kommer upp.
ditt ansikte kollar på mig. 
det är allt jag får upp 
vart jag än är.
det är du som får mig att gå vidare..






Inga kommentarer:

Skicka en kommentar