Etiketter

onsdag 22 juni 2011

godmorgon eller något?

hej på er alla blogg läsare.
jag åkte till NYHEM igår vid fyra ungefär. kom hem kl 12:20. det var kul. var med syrrans kompisar, i köket och hjälpte till. kankse int e jag så mycket medn jag var vid kassan. sen så träffade jag Linda Mikaelsson, förvånad men riktigt kul faktist. hon skulle jobba i korvkiosken så kunde inte va med henne så länge. vi stannade till vid max och käkade hamburgare. eller jag tog bara pommes. hade ätit taco en timme tidigare.

nu sitter jag är på en stol framför datorn, träffat pappa, han var inte glad. han hade drömt mardrömmar inatt pågrund av att i lämnade hunden igår. han tycker det är jätte jobbigt. stackars pappa. synd att jag inte kan känna medlidande på samma sätt som han. . .

snart ska vi köra skräp och alexandra ska flytta ner till ödeshög som jag kankse oxå ska bo i sommar om jag får jobbet. seriöst jag måste få det, ska åka och kolla idag om han har bestämt sig.

HEJ DÅ!
nu ska jag -chilla-

DET GÅR INTE ATTT LÄGGA TILL BILDER:@@@@@

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar