Etiketter

lördag 11 juni 2011

har haft annat för mig

hej svejs. vilka dagar det har varit. har inte riktigt hunnit att uppdatera bloggen på några dagar. men jag försöker så gott jag kan. vädret har ju inte varit så lyckat men det dög och jag tänker inte strypa vädret. i fredags så var det ju volleyboll. tror vårat lag kom nästsist. som vanligt. men vårt lag var sjukt bra. blev förvånad alltså! hehe. var galet glad med min frida. jag stannade kvar på bynn med elin. kul! alltid kul! och idag var det ungdomskväll eller "youth zone" alltid lika kul! imorgon är det dop. härligt tycker jag, när sina vänner tar steget och begraver sitt gamla jag, sitt gamla liv, sin gamla kropp och börjar om på nytt med jesus kristus! det är underbart. bror son och bror min ska också döpa sig.

på onsdag blir det sommarlov. och det kommer bli ett evigt farande dom dagar som kommer nu. men det kommer jag gilla jätte mycket! :)

jag funderar på att ta sommar jobb i alla fall. se om det finns plats på den platsen ja vill jobba på. jag kan ha en chans. jag tjänar ju pengar. och de tackar man inte nej till. jag funderar på att köpa en iphone 4. den ni! ;)




-"One's still in love while the other one's leaving"-

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar