Etiketter

måndag 20 juni 2011

nått sånt

vill duscha men orkar inte.
bra information som du bör veta.
eller?
jag är väldigt uttråkad
jag orkar inte göra ngt idag. jag borde städa mitt rum och hjälpa syster att klippa klor på ena hunden. imorn ska vi lämna bort den. lilla sinique. hon har energi som knappt ja klarar av. Pappa tycker det är jobbigt att lämna bort henne. och charlotta med. men eftersom jag och aron som har tagit hand om hundarna mer i ett år nu och att vi inte har samma intresse att ha en hund blir ju hela grejjen att ha en hund inte så roligt att ta hand om. och mamma vill inte heller ha sinique. men wilsson tänker vi ha kvar!

sitter i mitt stökiga rum. japp det är jag som är judith andersson.
adjö


sinique<3

jätte gammal bild, typ i februari.. 
kolla bara på aron vettja ;D


Inga kommentarer:

Skicka en kommentar