Etiketter

torsdag 30 juni 2011

mina dagar

ennu en varm dag. nästan så varmt att man knappt kan vara någonstans. upp mot 30 grader ute i solen. det är mer vindstilla idag än det var igår och mer moln, med det är bara skönt. idag har jag värkligen badat. duscha i sjön och badat två gånger idag, det är svalkar sin kropp med ett dopp. vi tar det lugnt inte så mycket att göra. vi sitter och löser korsord, spelar kortlek, letar efter lägenheter att hyra i uppsala, badar, solar, fiskar, umgås, äter, diskar, sover. tillräckligt mycket att göra för att klockan redan är snart 18:00

ikväll tänkte jag, bror och syster dygna eller i alla fall sova på flotten nere vid vattnet. vi tänkte fiska klockan två-tre på natten. anledningen vet jag inte varför, för skojsskull och dom kankse är mer vakna då(alltså fiskarna). men funderar på om charlotta(syster) inte vill det. hon kan säga en sak och ändra sg i sista minuten, och då vägrar jag och då blir aron(bror) arg och ledsen så charlotta ändrar sig och då kommer vi göra det. haha.

imorgon ska jag, mor och syster åka in till stan och shoppa lite. tänkte köpa ett par kortbyxor och solpuder från HM. mendet blir vell med att bror och far hänger också med.

vi åker hem på söndag.

hejdå!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar