Etiketter

torsdag 9 juni 2011

snart över..

sitter i mitt rum och det spöregnar och åskar för fullt. jag tänker mörda vädret om det blir oväder nu på fredag, måndag, tisdag och ONSDAG! får bara tacka gud att det blir toppen väder dom här dagarna som kommer! :)
det har varit en chill dag idag. men klassen min. skolka på tekniken, film på franskan med godis och slutade efter halva lektionen. körde hänga gubben på matten. skrivit massa om lärarna. släppte in en uppblåst kondom i ett klassrum. hehe, inte min idee. men jag var villig att göra det. såklart. ;) käkat en hel dextro paket. hyper. hällde lite läsk på frida. hämnd lite så där. IDA fyller år, grattis finast. klassboken vart färdig idag. snacka om vilka gulliga klasskompisar man har. tänk fyra dagar kvar med min klass tillsammans. jag förstår det inte. men det är så bara. kerstin tyckte jag såg ut som en gangster när jag var liten. hmm..?

lars kom ihåg: "en lydig man är en lycklig man"









gulliga frida:*

jag blir stressad av att ha stökigt rum. varför städar jag då inte -.-..

1 kommentar:

  1. Men DÅÅÅ har vi ju lika stökit rum :S usch! det är hemskt :(

    SvaraRadera