Etiketter

onsdag 1 juni 2011

*hjärta*

hej idag har vi tagit spex foto, som sagt vi var bäst, ärligt talat. inte bara för att det r min klass. vi var bara helt enkelt snyggast. sen så mucka vi idag vid lunchen. alltså, vi gick och skrek !MUCK! i skolan. det var kul. kom kvart försent till engelskan. . . tror inte jag fick någon prick. får man tre stycken får man kvartsitting, jag har två...
sen var det 40 min rast. frida och jag gick och solade och kom 10 min försent till biologin. väldgt bra, hehe. hade prov. gick inte så bra,. men vadå, skolan är ju slut snart ju. sen så träffade jag elin och bella. var med dom och väntade på frida. käkade pizza med frida! det var längesen och riktigt kul, ärligt. det var längesen jag skratta så min mage får kramp...
sen var jag med bella och elin, chill! nu sitter jag nu här, hemma. och är väldigt nöjd med denna dag. nu har vi ledigt till på måndag. så ska hinna med och shoppa och sova hos elin. vill även vara med frida... ska försöka men tror knappast det. :(






tror jag måste köpa en fast mascara till skolavslutningen. ärligt, jag kommer stor tjuta bara för att jag kommer minnas alla fina stunder med klassen! och mina vänner!
för i höst blir det  ju tt flytta! ASSÅ, FLYTTA!! häftigt:)

imorn ska vi kankse shoppa.. detta vill jag ha:
-one peace(stavnig*) 500 på gina tricot..
-kortbyxor för  30-40 kr på hm.
- topp för 50kr
- dress, typ byxo o linne sitter ihop. 200 kr.
(- lång klänning för 200kr)
-skolavslutnings skor, ballerina skor...250 kr.
-mascara,
-örengen
-nagellack?

vill så gärna ha dessa saker. men lär inte får ens hälften -.-:(

3 kommentarer:

  1. att han var Anonym, och det är Anonymt Right? men tror du vet vem denna Anonyma person eh. säger bara Ostbågar och film ;)



    äre du med magrutor? ;)

    SvaraRadera
  2. det är okej att vara anonym men det jobbiga är att ja inte kommer på vem du är. vadå ostbågar och film :O?? eller vänta.... kankse vet jag xd
    om du tycker jag har magrutor så jaa... ;P

    SvaraRadera
  3. Du tror du vet vem jag (anonyma) är men du har fel ;). Det är mycket fint =)

    SvaraRadera