Etiketter

fredag 24 juni 2011

Natt

vilken dag, jag har i alla fall gjort nytta. vakna ungefär tio och var tvungen att lasta på skräp i kärran på en gång. det gick bra.. i början. slutet fick vi lasta på plast som finns runt höbalarna. grows var det. annars gick det bra. därefter käka jag sen så städade jag och aron altan/ingången. det var hyfsat okej, soppade rätt mycket. medan vi städade så städade vi i källaren eller soppade, men det blev en skillnad. sen hann vi knappt vila innan mamma kom hem och vi skulle åka igen. innan vi åkte så gav vi bort hästarna som vi haft, mamma tyckte det var sorligt.

 nu har vi inte mycket djur kvar. en fågel, en kanin(andra har rymt och är försvunnen), en höna(alla andra döda av räven), en hund(den andra lämnade vi tillbaka), tre ute katter(lever sina egna liv typ) och sen en flock får som hälften ska till slakt snart.

vi åkte och handla mat tills imorn och mat till fredagslunchen i kyrkan imorgon klockan12:00. det var ett evigt härj i affären, jag tror nog syrran, jag och brorsan var lite trötta... mer säger jag inte. haha. sen var det att städa i kyrkan, det gick fort men sen så skulle mamma jobba i en 40 min så vi vänta i bilen. sen var vi hemma klockan 9-10 ungefär på kvällen.

ja nu sitter jag här i sängen igen, har kollat film med bror och snart ska jag soooova!
ringde till mitt sommarjobb idag, FICK JOBBET!! TACK GUD! ska jobba slutet av sommaren. så nu är jag glad. får ttider och schema nästa vecka. då jag åker iväg med familjen till sommarstugan.
jag ska försöka blogga så mycket jag kan när jag reser bort.
ohsen är det ju midsommar imorgon! blir middag  med familjen andersson, asså jim och ulles me barn. det ska blikul!! alltid.
ha det bäst. GODNATT!:)
tog lite bilder på syrran, (har inga ra på mig för tillfället) ja älskar henne såklart! även om hon har retat mig tillräckligt idag.

ÄLSKAR HANDEN!xD

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar