Etiketter

måndag 13 juni 2011

nästan

nästan, bara nästan sommarlov!
idag har det varit en toppen dag. kollade på filmer som elever hade gjort. "drabbad av kärlek" var bäst.
sen var det brännboll som vi kom tvåa på. det var nog det bästa vi ha gjort dom här tre åren. vi blir bara bättre varje dag som kommer! :D
och jag sökte jobb hos tvätten. så jag kanske, förhoppningsvis, självklart får jobb i sommar, taggad!
efter skolan åkte aron, jag och mamma till mjölby och köpte det sista till skolavslutningen. imorgon är det muck och åvallen med klassen. hoppas på att det ska vara kul, får inte glömma kameran!

nu sitter jag här i sängen igen. musik, dricker vatten  och äter choklad. den ny sort marabou som jag inte hade smakat innan. caribbean med banan och kokos i. Gott.
jag ar nyss klippt gräset. det var också kul.

två dagar kvar sen är det sommarlov. nästan slut. the class falls in pieces.
hejdå

skön låt :D

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar