Etiketter

torsdag 4 oktober 2012

Vi ska bli fulla, livet är meningslöst, vem bryr sig, natten ät vacker, du är som natten

Ja å så försov jag mig igen men resultatet blir ett fint sällskapet med syrran. Jag vet inte vad som har hänt, jag satte på 5 väckarklockor och ändå vaknar jag försent.... Ja stänger av dom i sömnen. Det har aldrig i mitt liv hänt tidigare.. Inte OK!

Å en annan sak, jag fick mitt busskort tillbaka av syrran. Tomt. ... ??!!!
Kag hann inte ens använda det innan pengarna tog slut. Jag satte in hundra spenn till min syster. Ja du. Kära nån. Det är ju bara 100 kronor... Men ändå. Hon skulle använda två resor, 3 max.

Har idrott nu på morgonen, kan dock inte vara med - varit sjuk, riskerar inte bli det igen! - orientering. Glad att jag slipper det.

Tjoo nu ska jag njuta av bussresan av musik.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar