Etiketter

tisdag 16 oktober 2012

Hon Försökte

jag vet inte längre vem som är klokast av mig och syrran längre. jag har alltid setts som den korkade, omogna, LILLA tjejen som inte kan något, förstör varenda grej som hon rör.... jaja i alla fall. min syster har varit mer galen än vad jag har varit idag! sjukt. självklart blev vi sugna på godis så hon sa till slut: vi gör såhär, jag bjuder på marabou så betalar du och hjälper mig med läxan.
jag gav upp och självklart drog vi till konsum och köpte de plus wienerbröd. tjocka tjejer!
så nu har jag suttit minst i två timmar med syrran och övat på hennes prov tills imorgon. okoncentrerad tjej, helt klart! har suttit och garvat åt ingenting. men vi har haft roligt. äkta syskontid. försöker hjälpa varandra.
hon gav upp, får hålla tummarna att hon slipper fuska imorgon. haha.




Z222601211_large

Almaochseell_196589117_large

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar