Etiketter

söndag 21 oktober 2012

BigLove

söndag bestod av söndagsmöte med familjen, McDonald's käk med brorsan, FamiljeMiddag(nästan hela familjen) hos familjen Andersson(jonas&julia). det var mys. 
Novalie gör ens dagar. jag kan sitta och garva åt henne för att hon är så go! hon har så mycket energi och fylld med kärlek. alla småttingar i deras hur är för goa. lille Simeon växer för fullt, Carl skuttar omkring och gör trix, Jemima hon är så snäll å är fina tjejen. 

skulle tvätta Novalies händer och mun så vi fastna på toan ett tag och hade det roligt.
helt plötsligt så säger hon:
Novalie: judith, jag älskar dig.
jag: åh, jag älskar dig också.
Novalie: jag älskar dig hundra meter!
Det är stor kärlek. 




brorsans drömbil?? 

titta judith, jag är mycket längre än dig!

nu är helgen slut. tjooo

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar