Etiketter

tisdag 2 oktober 2012

I väntan å bussen - RMK

fick en bra morgon, Rebecka sov över och hon började klockan 12 så det var trevligt. nu sitter jag här icg försöker plugga men det känns som jag inte kommer någon någonvart.
är hemma och är sjuk idag. det är bättre än det var förra veckan, men är helt slut och sliten. så det blev en dag att vara hemma och vila ut. klockan är redan 15:oo... måste fixa mat innan jag missar de också..
jag har städat här hemma, shit var varm och slut man blev men var så tvungen att städa, så äckligt. så jag sket i att jag var sjuk just då. så... nu är det vackert, hyffsatt vackert här hemma!
ville bara uppdatera bloggen lite. sorry för tråkiga inlägg men just nu är det bara skola som gäller. och kameran är trasig och musiken är offf. lyssnar å gamla låtar. och humorn är för låg att kunna skrivas ner här.
men ni ska få en låt här. jag tänker på min Rebecka och syrran. galna haipade ungar där alltså. älskar dom mycket.

hittade ingen bra youtube klipp, sök å spotify så är den MYCKET bättre där. tjooo




Inga kommentarer:

Skicka en kommentar